• (Android) DINO HUNTER: DEADLY SHORES cheat kód növelési pontok

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ DINO HUNTER: DEADLY SHORES ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ DINO HUNTER: DEADLY SHORES IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ cheat kód növelési pontok ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ DINO HUNTER: DEADLY SHORES 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Tetszik ;) bár nem annyira az én műfajom...

    ha nem is kell sokat kérdezni, készítsen örömbotot és egy offline módot, ahol valóban a választott Dino lehet. ezt leszámítva nagyon jó játék!!

    sitemap.xml - XuPe

    Ez a játék szörnyű. Addig szórakoztam és játszottam ezt a játékot, amíg el nem értem a 9-es és 10-es körzetbe. A 9-es körzetben vettem a régió puskát, ami alig okozott kárt szerződéses vadászatokban, valamint a 10-es körzetben, és lehetetlen volt.

    Közvetlenül a betöltési képernyő után összeomlik. A játék jó lehet, ha működne.

    ez egy szuper szórakoztató játék, de szerintem meg kell hirdetned egy különleges ritka dinoszauruszt, amelyre vadászásakor az emberek 100 aranyat és 100 dollárt kapnak a játékban!!!

    jó a grafika. de amikor elsőnek játszol rajta ad aranyt. Utána már nem ad. és az elfogyik az energia nem lehet feltőtni mer nincsen arany. Már nem add!!!,


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :